Firmu Bilstein založil v Německém Altenvoerde v roce 1873 August Bilstein a v roce 1928 poprvé vstoupil na automobilový trh. V roce 1953 francouzský inženýr Christian Bourcier de Carbon patentoval princip tlumiče natlakovaného plynem a společně s firmou Bilstein zahájil výrobu v roce 1954. V roce 1957 byl poprvé na světě použit jednokomorový tlumič Bilstein natlakovaný plynem při sériové výrobě automobilů, konkrétně u značky Mercedes-Benz. Firma Bilstein tak položila základní kámen své produkce podvozkových systémů a výrazně přispěla ke zlepšení aktivní bezpečnosti automobilů. Od té doby se technologie natlakování plynem stala standardem pro všechny typy tlumičů a Bilstein se stal synonymem pro špičkové podvozkové systémy, jízdní komfort a bezpečnost. Základy firmy Bilstein založil v Německém Altenvoerde v roce 1873 August Bilstein a v roce 1928 poprvé vstoupil na automobilový trh. V roce 1953 francouzský inženýr Christian Bourcier de Carbon patentoval princip tlumiče natlakovaného plynem a společně s firmou Bilstein zahájil výrobu v roce 1954. V roce 1957 byl poprvé na světě použit jednokomorový tlumič Bilstein natlakovaný plynem při sériové výrobě automobilů, konkrétně u značky Mercedes-Benz. Firma Bilstein tak položila základní kámen své produkce podvozkových systémů a výrazně přispěla ke zlepšení aktivní bezpečnosti automobilů. Od té doby se technologie natlakování plynem stala standardem pro všechny typy tlumičů a Bilstein se stal synonymem pro špičkové podvozkové systémy, jízdní komfort a bezpečnost.

 

  • Specialista na prémiové automobilky a motorsport
  • Dlouholetá spolupráce s automobilkou Porsche
  • Přes 150 unikátních položek

 

Reference z provovýroby:

Specialista na prémiové a sportovní modely automobilek BMW, Mercedes-Benz, Land Rover, Jaguar. Výhradní OE dodavatel do Mercedesu pneumatického odpružení.

 

Tlumiče B6

 

Náhrada originálních tlumičů B4, které jsou v tomto případě jednoplášťové konstrukce. Tlumiče jsou speciálně naladěny z hlediska charakteristiky pro větší požitek ze sportovní jízdy i u běžných automobilů. Tyto tlumiče nemají zkrácenou pístnici a je tedy možné je použít s originálními pružinami, případně jsou použitelné u snížení podvozků do 30mm.

 

Tlumiče B8

 

Platí totéž jako u tlumičů B6, avšak B8 májí zkrácenou pístnici pro použití ve sportovních podvozcích, které jsou sníženy o více než 30mm.

 

 

Kompletní podvozkový kit B14

 

Jedná se o kompletní sadu tlumičů typově podobných B8 a sportovněji laděných pružiny Eibach. Možná regulace světlé výšky v rozmezí 30 až 50mm. Tyto podvozky jsou testovány na legendární severní smyčce Nürburgringu.

 

Kompletní podvozkový kit

B16

 

Oproti řadě B14 nabízí možnost regulace velikosti útlumu v kompresi i roztahování. Taktéž testováno na Nürburgringu.

 

 

 

 

Go to top